18.5.2012

Huomenna postitettavaa

Pöydälläni on pino postia, jotka ovat menossa postitettaviksi. Olen lähettämässä isompaa pakettia Ghanaan, ja tämän takia minun pitäisi asioida postissa. Kuitenkin olen ollut hieman kiireinen, enkä postissa ole ehtinyt käydä. Huomenna kuitenkin lähtee nuo postit postiin. :)
Helatorstaina minulla oli tosi kova kirjeen kirjoitusinto, ja kirjoitinkin silloin kaksi kirjettä sekä yhtä kirjettä aloittelin.
Ghanaan lähetän paketin joka sisältää vaatteita kirjeenvaihtokaverilleni ja hänen siskoilleen. Olen lähettänyt heille vaatteita viimeksi joulukuussa. Osa lähettämistä vaatteista on minun vanhoja (mutta ei paljon käytettyjä) ja jotkut vaatteet olen ostanut kirpputorilta. Tämä että vaatteet ovat olleet käytettyjä, ei ole haitannut ollenkaan, vaattet on kuitenkin todella hyväkuntoisia. Minulle tulee hyvä fiilis siitä että ne oikeesti tulevat tarpeeseen ja niistä ollaan kiitollisia! :) Vaatteiden lisäksi paketista löytyy kirje, valokuvia, Suomi-magneetti (vastalahjaksi korusta äidiltäni) ja levy, jossa on suomalaisia tunnettuja lauluja. Hän olikin toivonut että kuulisi suomalaista musiikkia, ja kun näin tuon levyn Prismassa eurolla, niin päätin sitten ostaa sen. :)

Näiden postien lisäksi lähetän vielä yhden kortin ja kirjeen. Kirjeet menevät Sloveniaan, Sri Lankaan ja Taiwaniin. Kortit menevät Itävaltaan ja Saksaan.

Paketti Ghanaan
Ghanan paketin sisältö

1 kommentti:

  1. Miten postitat ison laatikollisen tavaraa ulkomaille? Onko se kallista? Minne toimitat paketin?:)

    VastaaPoista