30.11.2012

Vihdoinkin aikaa kirjoitella postia!

Vihdoinkin koitti se aika, kun on paljon aikaa kirjoitella kortteja ja kirjeitä. Koeviikko on nyt ohi, eikä ennen joulua tarvitse kauheasti ahertaa koulun kanssa.

Mulla on vain yksi kirje, johon en oo vastannut, slovenialaiselle Pialle. Kirjeitä todellakin tulee todella harvoin.... Uusi ruotsalainen kirjeenvaihtokaverini laittoi mulle kirjeen postiin jo viime viikon keskiviikkona, enkä vieläkään ole saanut sitä. Ihmettelen sitä, sillä Ruotsihan on ihan lähellä. Mulla ei oo kyllä ollenkaan kokemusta Ruotsin postista, enkä sitten tiedä onko tää ihan normaalia...

Mun ensimmäinen Marokkoon lähettämäni kirje ei mennyt perille, mutta toinen onneksi meni. Kirjeen saaja Chaimae oli tosi iloinen kirjeen saadessaan ja siitä tuli itsellekin hyvä mieli. :)

Lähiaikoina mulla olisi tarkoitus käydä postissa postittamassa muutama paketti; arvonnan palkinto, syntymäpäivälahja sri lankalaiselle kirjeenvaihtokaverille sekä pienehkö paketti Ghanaan.

Sain vihdoinkin tehtyä blogiini bannerin, mitä mieltä olette siitä? Mun mielestä blogin aihe tulee helposti selville sen kautta ilman että tarvisi lukea edes mitään tekstejä.

2 kommenttia:

  1. Oikein kivoja ja herttaisia kuvia bannerissa ja kuvaa tosiaankin hyvin aihetta.

    VastaaPoista