29.6.2014

Lähettämäni paketit Turkkiin ja Indonesiaan

Jokin aika sitten lähetin paketin kirjeenvaihtokaverilleni Turkkiin ja swap-paketin Indonesiaan. Turkkiin mennyt paketti on ainakin jo perillä!
Turkkilaiselle halusin lähettää jotain erikoista, sillä me ollaan tultu hyviksi ja melko läheisiksi kirjeenvaihtokavereiksi. Meille onkin jo muodostunut tavaksi lähettää pakettien mukana myös lahjoja. Niimpä ostinkin hänelle Muumi-pyyhkeen. Lisäksi lähetin Kismet-patukan, suomalaisia käytettyjä postimerkkejä kuten hän toivoi, Rilakkuma-teippiä, Hello Kitty-tarroja, postikortin ja poron luusta tehdyn kaulakorun (joka ei näy kuvassa sillä teippasin sen kortin taakse)
Indonesiaan lähetin Muumi-paketin. Paketti sisälsi karkkia, teetä, lehden, kortin ja kirjekuoren. Muumi-paketteja on kyllä tullut lähetettyä aika paljon ja niitä on kyllä ollut kiva lähettää. :)

14 kommenttia:

  1. Tuli sellanen kysymys mieleen, että tykkäätkö ite tosta Muumi-teestä? :) Joskus ostin sitä ja vaan yks maku oli sellanen, mitä siedin juoda, niin lopulta lahjotin kaverille loppupaketin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo itseasiassa koskaan maistanut Muumi-teetä vaan oon ostanut sitä vaan lähetettäväksi. :D En yleensä tykkää teestä joten tuskin tuostakaan. :D Oon kyllä kuullut muiltakin, että ei ne hirveen hyviä oo. Ne maut kyllä kuullostaa ihan herkullisilta. :D

      Poista
  2. Muakin on alkanut vähän epäilyttää tuon Muumi-teen juomakelpoisuus... Tosin kukaan ulkomailla asuva vastaanottaja ei ole vielä koskaan mitään sanonut, mutta suomalaiset kyllä. Pitäis varmaan itsekin maistaa. :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama juttu mulla, ulkomaalaiset ei oo koskaan kommentoineet sen makua, vaan ainoastaan sen pussin söpöä ulkoasua. :P Vois kyllä olla hyvä maistaa kuinka kamalaa se on ;D

      Poista
  3. Mun mielestä toi vihreä olet ihana -tee on ihan jees. Teestä en tykkää kyllä en sitten yhtään, mutta sitä pystyy pakon edessä juomaan. Muita makuja en oo vissiin edes maistanut :D

    Mutta ihania paketteja oot lähettänyt! Onko kalliit postimaksut?

    VastaaPoista
  4. Mä oon maistanut tota vihreetä, olet ihana -teetä. En oo teen juoja en sitten yhtään, mutta sitä pystyn pakon edestä juomaan jos täytyy :D

    Ihania paketteja oot lähettänyt! Tuleeko kalliit postimaksut? Onko Turkki EU maa vai ei? :D

    VastaaPoista
  5. Eihän se sitten aivan kamalaa voi olla jos säkin pystyt juomaan sitä vaikket teestä niin välitäkään. :D
    Kiitos! :) Ei se oo EU-maa, mutta mä taas oon pohtinut että meneekö sinne posti Euroopan vai muiden maiden postikuluilla kun sehän kuuluu puoleksi Eurooppaan ja puoleksi Aasiaan.. :D Oon kuitenkin pelannut varman päälle ja laittanut muiden maiden verran maksua.

    VastaaPoista
  6. wow, wonderful packages!! :)
    http://mysimplelifeanddailiness.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. Moikka! Mun blogissa on sulle haaste! :)

    waiting4yourletter.blogspot.fi/2014/10/whats-inside-my-purse.html

    VastaaPoista
  8. Hei nyt tulee ehkä pikkusen tyhmä kysymys, mutta toivottavasti ymmärrät :D

    Jos lähettää Priority maksikirjeen EU-maahan, joka painaa alle 250g, niin voiko kirjeeseen laittaa vaan tarvittavan määrän postimerkkejä, jotta postimaksu täyttyy ja tiputtaa lähimpään postilaatikkoon? Vai pitääkö se viedä postin luukun kautta?

    VastaaPoista
  9. Moikka!
    Mä ainakin itse tekisin niin, että laittaisin oikean määrän postimerkkejä ja veisin vain postilaatikkoon. Niin mä monesti olen tehnyt ja perille ne on menneet. :)
    En kyllä tiedä mitkä on Postin viralliset ohjeet tästä, mutta musta ainakin tuntuis vähän turhalta lähtä postiin asti sen kanssa jos kaikki postimerkitkin on jo liimattu. :)

    VastaaPoista