4.7.2012

Ostoksia

Olen muutaman päivän sisällä ostanut uusia postijuttuja ja ajattelin esitellä ne täällä blogissa. Ostan melko harvoin kaupasta uusia kirjepapereita yksinkertaisesti huonon tarjonnan takia. Nyt kuitenkin ostin kahta erilaista kirjepaperia, joita en ennen ollut nähnytkään, Prismasta ja Suomalaisesta kirjakaupasta. Ostin myös kolme pientä arkkia postimerkkejä ja tarroja korttien koristelua varten. Lisäksi ostin korjausteippiä, joka on tosiaan tarpeellinen ahkeralle kirjoittajalle. :)


10 kommenttia:

  1. Heeii millanen tuo kukallinen kirja on? joku vihko vai? :o Näyttää ihan älykivalta, pitää varmaan käydä ostamassa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Marja: Se ei ole vihko eikä kirja, vaan kirjepaperia ja -kuoria. Ostin sitä Suomalaisesta kirjakaupasta ja ne oli pakattu ihanaan rasiaan. :)

      Poista
    2. Äh no hitsi! Näytti jotenkin (päivä)kirjalta ja aattelin heti et ton mä haluun! :D Höh.

      Poista
    3. No voithan sä kehitellä jotain itse, päällystät vaikka jonkun vihkon noilla papereilla ja käytät sitä päiväkirjana :D

      Poista
    4. Niin no totta! :D Tosin joku lukollinen olis hyvä, pitänee varmaa mietiä että jos sais jonku hyvän idean :)

      Poista
  2. Aiai, ihana blogi!
    I can truly relate~
    Sain täältä jo ideoita omiin kirjeisiin

    Jah, mulla on kirjekavereita Kiinassa, San Fransiscossa ja Etelä-Koreassa...ihanaa kun on yllärinä kirje postilaatikossa ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, kiva kun tykkäät! :) Mukava kuulla että sullakin on kirjeenvaihtokavereita ulkomailta ja että olet saanut ideoita mun blogista. :) Oon ihan samaa mieltä että on ihanaa saada kirje yllätyksenä!

      Poista
  3. Ostin myös Suomalaisesta tota samaa kirjepaperia. Kassalla esiteltiin vielä tussi, jota voi kumittaa (Friction ball). Ostin sitten senkin. Siinä on siis mukana kitkakumi, jolla tussilla kirjoitettua tekstiä voi kumittaa paperilta. Sinänsä hyvä keksintö, mutta muutaman kirjeen kirjoittamisen jälkeen huomasin, että teksti saattaa hankautua osittain vahingossakin pois.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen kuullutkin kyseisistä kynistä ja olen harkinnut sellaisen ostoa. Tuollainen on kyllä tosi nerokas keksintö! :) Olen nähnyt myös vähän permanent-tussinkin tapaisen kynän jossa oli samanlainen kumi. Ikävää kyllä jos teksti voi lähteä itsestäänkin pois..

      Poista
  4. Mun pitäisi varmaan käydä hankkimassa kanssa tarroja varastoon :)

    VastaaPoista