9.9.2012

Paketti Hongkongista - A package from Hongkong

Perjantaina koin yllätyksen, kun kotiin tullessani minua odotti iso paketti. Se oli kirjeenvaihtokaveriltani Peteriltä Hongkongista. Se oli isoin paketti minkä olen koskaan saanut! Paketista löytyi kirje, avaimenperä, panda-maskotti sekä ruokaa. Ruokaa oli kahta erilaista, toisessa on kuivattua kalaa ja toisessa ilmeisesti orapihlajan marjoista tehtyjä kiekkoja. Noloa myöntää, että en ole vieläkään uskaltanut maistaa kumpaakaan! Molempia olen haitstellut, mutta haju ei ole ollut yhtään mieluinen. Yleensä olen kyllä kaikkiruokainen, enkä mitenkään nirppanokka ruokia kohtaan. Jospa tänään rohkenisin maistamaan niitä. :>

I was suprised, when I saw a big package in my room. It was a package from Peter, Hong kong. It was the biggest package I have never received. I haven't tasted the snacks yet, but I will do that soon! Thank you so much Peter!  :)

Perjantaina lähetin kaksi kirjettä Suomeen, yhden Taiwaniin ja yhden Sloveniaan. :) / I sent two letters to Finland, one letter to Taiwan and one letter to Slovenia on friday.

2 kommenttia:

  1. Moi!
    Muistatko vielä minut? Olen se Vadelmasorbetti, joka kysyi saisinko linkata blogisi. Innostuin nyt kuitenkin tekemään uuden posti-aiheisen blogin ja linkkasin sinut sinnekin. Olisi tosi kiva, jos kävisit katsomassa blogiani ja ehkä myös kommentoimassa? :) http://www.waiting4yourletter.blogspot.fi/
    Siellä ei ole vielä kuin yksi postaus, mutta lisää on tulossa. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä muistan ! käyn ehdottomasti katsomassa sun blogia, kommentoimassa ja liittymässä lukijaksi! :)

      Poista