29.3.2013

Tällä viikolla tulleet kortit

Tällä viikolla tulleet postikortit eivät aiheuttaneet mitään suurta ihastelua. Kortit olivat jokseenkin tylsiä, eikä monet niistä toteuttaneeet mitään mun korttitoiveista vaikka mulla aika pitkä lista toiveita profiilissa onkin.

Tämä kortti oli yksi parhaimmista korteista tällä viikolla. Postcrossaaja oli opettaja, ja hänen oppilaansa (melko varmasti) oli piirtänyt tämän kortin. Aika söpö mun mielestä :)

Tämä kortti oli samalta käyttäjältä kuin edellinen, ja tajusin sen vasta rekisteröimisvaiheessa kun ID-koodi oli sama! Vain eri henkilö oli kirjoittanut tämän. Tää ei kyllä kauheesti oo mun mieleen, turistikortit ei oo mun juttu... :/
Tämä kortti tuli Ukrainasta. On tää ihan kiva :)
 En ole koskaan aikaisemmin saanut korttia Ruotsista, joten tää oli eka. :) Kortti oli kirjoitettu ruotsin kielellä mutta tekstiä oli harmillisen vähän.
Tämä kortti tuli Valko-Venäjältä ja tää on leikattu ruokapaketista. Toiseksi paras tällä viikolla tulleista korteista :)

4 kommenttia:

  1. Musta toi Baltimore-kortti on ihan kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon saanut aika paljon turistikortteja, ja just melkein samanlaisia! :D sen takia vähän kyllästyttää :)

      Poista
  2. Itekää en oo mikää hirvee turisti korttien ystävä mut kaikki noi muut kortit on tosi kivoja :) Varsinki toi ite piirretty :)

    VastaaPoista
  3. aaww, söpö tuo eka kortti! :)

    VastaaPoista