18.4.2013

Höpöttelyä

Mun kameran johdolla on jokin mua vastaan. Mulla on kamerassa paljon paljon kuvia posteista mutta en saa niitä koneelle.. Kameran johdolla yrittäessä on koko ajan "yhteyshäiriö" ja muistikortinlukijan johto on hukassa. Sen takia juurikin en ole päässyt tänne postailemaan ja se mua ärsyttää! Suoraan sanottuna raivostuttaa. EDIT! löysin tuohon muistikortinlukijaan sopivan johdon, vaikka se ei oikea olekaan. Nyt saan kuvat koneelle, ihanaa!

Mä oon jo kaueamman aikaa sitten liittynyt InterPals-sivustolle, mutta ennen en ole siitä innostunut, mutta nyt oon käyttänyt sitä aika paljon! Oon huomannut että se on oiva ja helppo tapa tutustua ihmisiin eri puolilta maailmaa. Tuntuu, että kaikki sen sivuston jäsenet on yhtä suurta perhettä ja että kenelle tahansa voi laittaa viestiä ujostelematta. Vähän samalta musta tuntuu meidän postibloggaajien kesken, vähän sellainen tunne että ollaan niinkuin postisiskoja. :D
InterPalsissa oon todennut kuitenkin ihan hyväksi sen, että voin blokata jotkut käyttäjät niin että ne ei enää voi ottaa yhteyttä. Tämän tein eräälle lähellä kotikaupunkiani asuvalle miehelle, joka mulle lähetti viestejä, enkä kokenut että minun olisi tarpeellista olla yhteydessä häneen..

Vähän aikaa sitten sain kirjeenvaihtopyynnön nepalilaiselta tytöltä. Hän vaikutti kaikinpuolin mukavalta, lähettelimme muutamat viestit kunnes hän kysyi olisiko swapitkin mahdollisia ja jos olisi niin mitä voisin swapata. Vastasin, että kyllä mielelläni swappaan esimerkiksi tarroja, karkkia, purkkaa jne. Kun hän vastasi, olin hieman järkyttynyt. Hän kuulemma haluasi minun swappaavan esimerkiksi vaatekaapin, lenkkarit yms. Mitä ihmettä! Päädyin siihen tulokseen että hän taitaakin olla jonkinlainen huijari, tai hän ei ainakaan vakuuttanut minua tuolla viestillään. Ehkä hän saakin hankkia jonkun muun kirjekaverikseen. ;)

Viimeaikoina mulle on myös tullut harvinaisen paljon swap-pyyntöjä ja se on vaan positiivinen asia! Toivottavasti pian pääsisin laitttamaan tänne kuvia posteistakin! :)


3 kommenttia:

  1. vaatekaapin, ööö....:D okei:D
    musta kans tuntuu että kun tässä on nää muutamat tutut, suomalaiset, suunnilleen samanikäiset postibloggaajat että ne (te) on sellanen turvallinen oma "piiri" :3

    VastaaPoista
  2. Mustakin tuntuu että me (suomalaiset) postibloggaajat ollaan yhtä perhettä :D

    VastaaPoista
  3. Mua taas on pyydetty lähettämään esim. kännykkä ja digikamera. Vähän pienempiä kuin vaatekaappi, mutta enpä silti lähettänyt. :D

    VastaaPoista