10.8.2013

Postia Turkkiin (taas)


Mulla on nyt kolme turkkilaista kirjekaveria, sen takia nyt on enemmän postauksia Turkkiin menevästä ja tulevasta postista.
Mä oon Tiimarista vähän hamstrannut kivoja pikkujuttuja, joita voi lähettää paketeissa tai kirjeiden mukana. Tiimarissahan on nyt ne kolme samaa tuotetta kahden hinnalla, ja lisäksi siellä on tarjoustuotteita. Lisäksi oon ostanut säästöön karkkia ja teetä kirjeenvaihtokavereille. Nyt on kiva kun ei tarvi enää erikseen mennä ostamaan kirjeen mukaan tai pakettiin jotakin, vaan niitä löytää jo kotoa. :)
Turkkilaisen pikkupakettiin laitoin kirjeen lisäksi pyyhekumin, kuulokekoristeet, tarroja, passin kuoret ja leimasimen. Kaikki noista tarroja lukuunottamatta on Tiimarin tarjoustuotteita, -50& tai -70%. Hah, tuleepa hieman köyhä olo, mutta kun on opiskelija niin minkä sille mahtaa. Ja mun mielestä tuollainen paketti ois itsekin kiva saada, enkä vastaanottajana arvais nuita tarjoustuotteiksi.

P.S! Lena-Marlena! Lähetin sulle sähkköpostia, sillä arvasit korttien määrän lähimmäksi! Toivottavasti vastaat pian.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti